lørdag 3. januar 2009

Luft og kjærlighet

Luft og kjærlighet - det er det vi lever av for tiden. I fjor høst tok vi en spennende beslutning; jeg skulle åpne butikk! Gjøre hobbyen om til levebrød. Det er masse arbeid, mye gøy, men ikke så mye penger i kassa. Visste at det ville bli sånn de første årene, så det er ingen overraskelse. Føler meg veldig heldig som har en mann som støtter meg fullt ut i det jeg vil gjøre. Nå har vi bare en inntekt, og rett før jul flyttet vi til mindre leilighet for og spare penger. Tenkt jeg skulle ta noen bilder og vise dere hvor fint vi har fått det i "verdens rareste leilighet". Trodde aldri jeg skulle klare møbleringen, men resultatet ble ikke så verst. Alle møbler måtte byttes ut fordi alt vi hadde var for stort. Blir nok en del utskiftninger til før jeg blir helt fornøyd! Er på jakt etter et klaffebord i teak, da jeg synes vårt veldig lille spisebord er for stort. Vet noen om et som ikke er i bruk et sted, så gi en lyd. Forslag mottas med takk!!! Bilder kommer........

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar